top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 225


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

 

 

یک روز توی جهنم همدیگه رو می بینیم

تو به جرم اینکه قلب من رو دزدیدی

منم برای اینکه خدا رو ول کردم

و تو رو پرستیدم .....



نظرات شما عزیزان:

mina19
ساعت18:35---19 آذر 1391
بَدتریـــن دَرد ، مُــردَن نیست

دل بَــستن به کسیــه که

کــنــآرت نیستـــ ...


samira
ساعت10:00---18 آذر 1391
خدای دوران کودکی ام را میخواهم

دور بـــود

در آسمان بـــود

امــا

پررنـــگ بـــود...

امـــروز خدایـــم

همــه جـــا هست

میدانـــم

نـــامهربان و کمرنـــگ نـــشده

اما مـــن...

احتمالا کوررنگ شده ام...


کـ ــ ــتـــایون
ساعت14:08---11 آذر 1391
گاهی وقت هااز نردبان بالا میرویم تادست های خدا رابگیریم غافل از اینکه خداپایین وایساده ونردبان رامحکم گرفته که مانیافتیم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com